• شما عزیزان می توانید تصویر مد نظر خود جهت طراحی را از طریق فرم زیر برای ما ارسال فرمایید در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما ارتباط خواهند گرفت و نتیجه را به اطلاع شما خواهند رساند.

  •  
     

Home / آرایشی و آرایشگاهی / آرایش مو / ساده و ثابت؛ راز لباس پوشیدن ابر پولدارها

ساده و ثابت؛ راز لباس پوشیدن ابر پولدارها

   تا ده سال پیش لباس بیزینس به کت‌وشلوار خلاصه می‌شد. کت‌وشلوارهای تیره، پیراهن روشن، کفش مشکی یا قهوه‌ای، ساعت لوکس و ادوکلن لباس صاحبان مشاغل را تشکیل می‌داد. به همین دلیل اگر الان هم در مورد لباس مناسب برای کار یا مصاحبه جستجو کنید، به مواردی شبیه به این بر می‌خورید. اما نوع لباس پوشیدن کارآفرینان موفقی مثل استیو جابز، جک ما و لری پیج حسابی با این تعاریف فرق می‌کند. به نظر می‌رسد استایل آن‌ها به‌سرعت در حال سرایت به دیگر کسب‌وکارها است و دارد رفته‌رفته به یک مد همه‌گیر تبدیل می‌شود. حتی شاید تا چند سال دیگر ممکن است تعریف لباس بیزینسی به‌طور کامل متحول شود و رئیس بانک را با شلوار جین و تی‌شرت ببینیم.

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی بیندازیم به وضعیت لباس پوشیدن بزرگان کسب‌وکار در جهان. چرا کارآفرینان و پیشگامان تجارت از الگویی ثابت برای لباس پیروی می‌کنند؟ البته داشتن الگوی ثابت لباس بی‌سابقه نیست. از عینک همیشگی وودی الن که به امضای او تبدیل شد تا تیپ ثابت آلفرد هیچکاک.

پاسخی دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *